اخبار گروه مالی | داخلی

۱۴۰۳/۰۷/۰۳ ۱۱:۴۰روابط عمومی گروه مالی سپهر صادرات

جواد وکیلی در مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت:   همگرایی و وحدت، الگوی دفاع دیروز و پیشرفت امروز 

جواد وکیلی در مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت:

همگرایی و وحدت، الگوی دفاع دیروز و پیشرفت امروز

به گزارش روابط عمومی گروه مالی سپهر صادرات، امروز دوشنبه 2 مهرماه 1403 مراسم بزرگداشت هفته دفاع مقدس با حضور دکتر جواد وکیلی مدیرعامل و نائب رئیس هیئت مدیره، معاونین، مدیران و کارکنان شرکت در محل سالن جلسات ستاد گروه برگزار شد.

مدیرعامل گروه مالی سپهر صادرات در ابتدای این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مدافع وطن در طول تاریخ و به ویژه در دوران هشت سال دفاع مقدس  و آغاز سال تحصیلی جدید را تبریک گفت و برای دانش آموزان و دانشجویان علی الخصوص وابستگان کارکنان شرکت آرزوی موفقیت کرد.

جواد وکیلی در ادامه گفت: فارغ از ارزش های معنوی و دینی که اسلام برای جهاد قائل شده است؛ مدافعین و جان بر کفان وطن، از نظر همه منظومه های اعتقادی مقدس اند و ما هم در طول تاریخ سرزمین ایران اسلامی، بی شمار ایثارگران این چنینی داشته ایم.

وی افزود: شهدا، تمامیت و مقصد نهایی دین را شکل دادند. یعنی عمل به این فراز از زیارت عاشورا که می فرماید: إنی سلمٌ لمن سالمکم و إنی حربٌ لکم حاربکم؛ تکلیف معلوم است؛ یا با خدایی یا از او رها. شهدا انتخاب کردند و از جان گذشتند.

جواد وکیلی در ادامه سخنان خود، با اشاره به اینکه این گونه گردهمایی ها و مراسمات در عین آنکه گرامی داشت و یادبود مناسبتی است، بنیاد تقویت منظومه ارتباطاتی هم هست گفت: دین اسلام، دین روابط و تعامل اجتماعی است شبکه انسانی خود را بر پایه جمع گرایی، شور و گردهمایی ترسیم کرده است. از این رو بدیهی است که با گسترش ارتباط درون سازمانی و همگرایی سریع تر و بهینه تر به اهداف نائل می شویم.

نائب رئیس هیئت مدیره وسپهر یادآور شد: با پیاده سازی همین الگو که حفظ وحدت، همراهی و همیّت جمعی را به همراه داشته منجر به برآیندها و نتایج مثرثمری شده که برای گروه کسب افتخار است.

مدیرعامل گروه مالی سپهر صادرات افزود: الحمدلله در شش ماهه اول سال آنچه متعهد به عمل آن بودیم، انجام دادیم. چه به سمت هلدینگ شدن حرکت کردن و چه اصلاح پرتفوی گروه؛ مانند سپهر تهران که پذیرش ورود به بورس را دریافت کرده و برای شرکت نیشکر نیز مسیر راه یابی به بازار سرمایه تعریف شده است.

وکیلی اظهار داشت: توسعه، تقویت، هدف گذاری و بهره وری، اقداماتی است که در این مدت برای نیل به چشم انداز ترسیم شده نسبت به شرکت های تابعه انجام داده ایم. کاهش املاک و مستغلات، بدهی ها و افزایش سرمایه، تصریح و شفافیت در صورت های مالی از جمله این فعالیت ها است.

جواد وکیلی یادآور شد: وحدت و همگرایی، الگوی دفاع مقدس و پیروزی دیروز برای وطن بود و دستآورد بنیادی پیشرفت امروز است؛ در روایت نقل شده است که مداد العُلماء افضلَ من الدماء الشهداء؛ یعنی قلم عالم از خون شهید فراتر است و یکی از فلسفه های آن نقش تبیین عالمان و آگاهی بخشی آنان است که می توان محافظ و مدافع وظن و حریم مسلمانان باشد و به همین لحاظ ارزشمند است.

وی در پایان گفت: لذا به نظر من، به عنوان یک مسلمان آگاه می بایست علاوه بر اگاهی بخشی و تبیین، در مسیر اعتلای اقتصادی کشور همت کنیم تا در برابر آیندگان نقش خود را در دفاع از استقلال و دفاع از کشور ایفا کرده باشیم.

انتهای پیام/